Jurnalul unui telefon intr-o dimineata obisnuita

La ora 6 si 38 de minute m-am trezit cantand. Cineva m-a oprit. As fi vrut sa continui, dar nu-mi place sa deranjez. In plus, cine sunt eu sa incep sa cant atunci cand am eu chef?

La ora 7 si 2 minute am inceput din nou sa cant. Aceeasi melodie. Din nou am fost oprit violent. Ce oameni!

La ora 7 si 14 minute am vrut sa ma joc, dar m-am apucat sa citesc stirile. Schumacher e in continuare in coma, afara sunt -4 grade. Apoi m-am jucat. Imi place sa castig.

La ora 7 si 43 de minute am vazut ca e tarziu. La serviciu trebuie sa fiu abia la 9, mi-am spus, deci de ce e tarziu? Zambesc dezorientat si imi spun ca probabil altii stiu mai bine. Asa ca, prin decret regal, proclam faptul ca e tarziu.

La ora 8 si 17 minute am ajuns in masina. Sper ca nu am uitat lumina aprinsa sau usa descuiata. N-as vrea sa se intample asa ceva.

Este 8 si 37 de minute si am inceput sa intermediez comunicarea intre doua domnisoare. Sau doamne. Nu stiu cum ar trebui sa spun, ca sa fiu corect si sa nu generez angoase. Mi-am inceput sarcinile zilnice trimitand mesaje importante si conectandu-ma la ultimele portaluri de stiri, la cele mai de actualitate stiri, la cele mai absurde si plictisitoare stiri.

La 9 si 2 minute mi-ar fi placut sa vorbesc o alta limba. Engleza sau ceva mai exotic. Indochineza poate.

S-a facut 10 si imi doresc sa fi continuat sa cant azi dimineata. Ce-mi pasa mie ca altora nu le place trilul meu? Si eu sunt important.

Lasă un răspuns

