now playing : goo goo dolls – iris

Caminele s-au golit de studenti, zapada a acoperit stradutele inguste din Regie, soarele incepe sa o topeasca, de unde rezulta prea mult noroi. Inca alunecam pe gheata, inca ne tinem de mana ca sa nu cadem, inca ne udam la picioare. Masinile trec pe rosu la semaforul de la Maxx, studentii la fel. Se vad urme de roti de geamantane in zapada. Prima impresie – pe aici a trecut cineva cu o sanie – e gresita. Dar parca cele doua urme de fagase aproape paralele imi amintesc de iernile in care imi caram singura sania pe un deal din spatele blocului, imi amintesc de primele trante in zapada, de oamenii de zapada si de armatele de bulgari, de voia buna si rasul tuturor copiilor, de hainele ude pe care mama mi le schimba cateva ore mai tarziu, certandu-ma. Dar cui ii mai pasa de cearta, cand obrajii imi erau rosii, cand ma simteam plina de bucurie, dupa o zi de sanius? O vrabie se zbate intr-un copac, in cuibul ei mic, ciripeste nerabdatoare, ii e foame. Masinile inzapezite au inceput sa dispara, pleaca studentii acasa… Se mai aude, din unele camere, cate un ecou al petrecerilor din camin. Cineva ramas in urma profita de faptul ca nu mai e nimeni care sa faca galagie din cauza muzicii date prea tare. Nu mai e nimeni deranjat. Se repara un dus stricat, o turma de instalatori se holbeaza la apa care curge si curge si curge… si nu stiu ce sa faca. Fiecare isi da cu parerea, nimeni nu ia nicio decizie. Iar eu? Ma pregatesc si eu, ca toata lumea, sa plec acasa de Craciun. E prima data cand mi-e greu sa imi strang lucrurile, cand as vrea si n-as vrea sa parasesc aceasta camera, acest scaun, aceasta masa, cand n-as vrea sa inchid geamul si sa incui usa pentru aproape doua saptamani. Si-ncerc sa-mi aman plecarea, sa mai rad cateva ore, sa ma mai plimb, sa mai merg la cumparaturi, sa mai stau. Si ascult si eu muzica foarte tare, pentru ca nu vreau sa ma simt singura, pentru ca nu sunt singura, sunt doar nostalgica. Cred ca e cazul sa pun punct. Si pentru ca nu ma simt in stare sa pun un singur punct si sa plec in oras, voi lasa cuvintele in suspensie, asa cum fac de obicei…

Lasă un răspuns

