Interviu cu rosia perfecta

Eu sunt o rosie narcisista. Ador sa mi se spuna povesti de dragoste, povesti triste ale unor oameni tristi care au avut un destin trist. Sunt o rosie sensibila si lacrimogena. Sunt perfect rotunda si foarte rosie. Imi place culoarea mea si daca as fi un om pe mine m-as manca prima data.

Eu sunt regina rosiilor, rosia vesnica. Pentru salata imparatului pe mine m-au ales. Daca nu m-ar fi furat un copil flamand, probabil ca as fi ajuns sa fiu gatita. Dar copilul era flamand. Aproape ma mancase, cand a fost prins de o sluga a imparatului si batut. Desi era flamand. Dar aproape ma mancase, pentru ca nu observase cat de perfecta eram. Dupa ce si-a infipt coltii in mine si mi-a sfasiat pielea perfecta, aratam ca o rosie intoarsa din razboi. Inca eram perfecta. Dar nu mai eram potrivita pentru imparat. Mofturosii… habar n-au ei ce e aia o rosie perfecta, nu stiu sa aprecieze perfectiunea, pentru ca sunt limitati.

Eu nu am avut niciodata copii. Chiat ma gandeam zilele trecute ce s-ar fi ales de ei. EU, fiind o rosie fotomodel, nu i-as fi putut ingriji.

La varsta de 14 zile am intrat in atentia presei rosiilor. Eram prea perfecta. Nu ma stricam ca celelalte rosii. Nu ma alteram ca toate rosiile de rand. Caldura soarelui imi facea bine, ma facea mai rosie decat toate rosiile din lume.

Oamenii, niste salbatici! In ultimele secunde de viata am reusit sa vad doar cum acel copil flamand care ma furase si care mancase bataie din cauza mea, ceea ce i-a sporit foamea, m-a trantit in noroi si a inceput sa calce pe mine, sa sara cu ambele picioare pe mine. Eram indignata. Ma indignam din ce in ce mai tare, pe masura ce eram macelarita in asa hal. Apoi n-am mai vazut nimic. Cu atat mai bine, caci devenisem o rosie imperfecta si nu mi-ar mai fi placut de mine…

Lasă un răspuns

